Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Článek obsahuje mnoho fám ;-D;-D;-D;-D;-D

Moje zkušenost:

1.většina domácích koček se velkých potkanů bojí ! (nelikvidují je) Měli jsme jen jednu divočejší kočku (neměla zájem o kontakt s lidma, za náma přišla jen když se jí chtělo nebo s koťaty) a ta jako jediná je nekompromisně likvidovala. :-)

Velcí kocouři neměli zájem o nějaké potkany.

2.kočka, která má koťata se vyhýbá nebezpečí a potkanům se raději vyhne. :-)

3.všechny kočky (co jsme kdy měli) byli divocí lovci ptáků. Dokonce je nosili koťatům a ty se učily zasekávat drápky. Stejně tak kočka nosila koťatům ještě živé myši (nějak ochromené) a ty na nich trénovaly (myši si to neužívaly).

Naše kočky byly vždy samostatné a divoké (cizím lidem se ani neukázaly). Přesto se kamarádily s naším psem (NO) a spávaly s ním v zimě v kotci. Cizí kočky na pozemku neměly moc dlouho šanci.

Problém byl, když přišly kočky do "říje", tak ztratily opatrnost a auta jedoucí okolo je přejely (některé). Asi 15m od domu vedla cesta do okresního města .;-(

Viděl jsem kočku z paneláku, která utíkala před myší (myš si to namířila proti ní) ;-D

0 0
možnosti
Foto

Kočky chytají potkaní mláďata přímo v jejich hnízdech?

Potkan osídluje podzemní prostory, žumpy a stoky. Fakt tam za nimi kočky lezou? Tytéž kočky, co sedávají na lukách a šplhají po stromech?

1 0
možnosti
Foto

Být volně žijící kočkou v Praze? Zkuste se zeptat útulkářů, v jakých podmínkách takové kočky žijí a jaká je jejich úmrtnost vinou dopravy, nemocí a krutosti lidí. Možná pak svůj názor přehodnotíte.

4 0
možnosti

J80a86r88a 75R64a26n11k

27. 2. 2018 21:03

V Kalifornii to mistni vyresili celkem dobre, kazda chycena kocka je kastrovana a ustrihnou spicku ouska, tady uz se take zacalo tim samym zpusobem a babicek, ktere je chodi krmit je stale dostatekV

Mela jsem kdysi Persanku, kterou nekdo zbavil drapku a pak se ji zbavil, nasla jsem ji bez vitalnich znaku, stacila antibiotika a kureci vyvar od pojizdneho doktora, nejlepsi vrah krys a nemela drapky.

1 0
možnosti
Foto

R^někdy ta lidská snaha vše příliš ovládat a kontrolovat je spíš na škodu:-/

karma

2 0
možnosti

K87a35r81e40l 25M67a67s79e79k

27. 2. 2018 13:33

Prosím o radu, paní Niklová. Do bytu se mi dobývá volně žijící kočka, sedá mi na okno a žalostně mňouká. Je mi jí líto, protože je velká zima, ale hledám nové ubytování a ještě nevím, kde to bude. Obávám se, že mě bude následovat a že se jí nezbavím. Tady jsem v prvním patře a tak by měla možnost vycházek a příště by tomu tak být nemuselo.

1 0
možnosti
Foto

Zkuste o ní napsat na tyto FB stránky:

http://www.facebook.com/groups/kociciseznamka

http://www.facebook.com/groups/kocicarna

Případně, což bude možná ještě lepší, zkuste zavolat/napsat do těchto útulků a odvolat se na mě, že jsem Vám dal kontakt, oni mě tam znají:

http://www.kockydobrisko.com (Mail: djavurkova@volny.cz Tel: 737 486 474)

http://www.tlapkymochov.cz (Mail: peskova.edita@seznam.cz Tel: 733 653 114)

Díky za starost o ni:-)

1 0
možnosti

Cituji: "Jeden pár těchto hlodavců může za rok přivést na svět až dva tisíce mláďat."

Mohu Vás požádat o vysvětlení, jak jste k takovému počtu došla?

0 0
možnosti

A nyní jsem si všiml i dalšího dosti neuvěřitelného údaje. Uvádíte, že v Praze žije cca 5 milionů potkanů. Pokud předpokládáme, že polovina je samic, tak při počtu 2000 mláďat na jednu (ten údaj též uvádíte), by se musel rozrůst počet potkanů za rok v Praze na úctyhodných 5 miliard.

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 582x
„Až ti bude v životě nejhůř, otoč se ke slunci a všechny stíny padnou za tebe.“ John Lennon

Od roku 2014 uvolněná členka zastupitelstva a předsedkyně finančního výboru, MČ Praha 4. Členka KDU-ČSL.

Uvítám vaše připomínky a podněty.

Seznam rubrik